Закарпатські "даішники" роз’яснили автолюбителям, що Тимошенко – популістка, а їздити треба зі "старою" швидкістю

Як сприйняли цю новину самі  працівники державтоінспекціі, котрі в останні місяці всерйоз взялися за наведення порядку на українських дорогах? Керівництво ДАІ МВС обіцяє оскаржувати  таке рішення уряду, а багато незалежних експертів вважають його відверто популістським і необгрунтованим. Що ж  маємо на Закарпатті?

-- Нове рішення анонсували виключно засоби масової інформації, -- каже в.о. начальника відділу адміністративної практики, оформлення ДТП та дізнання УДАІ ГУМВС майор міліції Олексій СПІВАК. -- Жодного виступу офіційних осіб, ані премєр-міністра України, ані її заступників чи міністра юстиції  з цього приводу ніде не було. Тобто журналісти не цитували офіційні джерела. Жодних офіційних постанов з цього приводу на сьогодні не існує. Відповідних вказівок та роз’яснень Департаменту ДАІ МВС з цього приводу  теж немає.
 
На мою думку, це абсолютно  не аргументований захід, який має популістське забарвлення. Жодних підстав для підвищення швидкісного бар’єру не існує. На сьогодні продовжують діяти всі попередні обмеження швидкості:  в населених пунктах -- до 60 км/год., на дорогах для автомобілів -- 110, на автомагістралях --130, інші дороги -- 90.
 
Автомагістралями в Україні вважаються лише дороги Київ-Одеса та Київ-Бориспіль, і то лише на окремих ділянках, про що інформують відповідні знаки. На Закарпатті існують  три  ділянки “дороги для автомобілів”, на це вказує  знак 5.3 Правил дорожнього руху: на автодорозі Київ-Чоп біля села Нижнє Солотвино в напрямку Мукачева, на “двосмуговій”  трасі біля села Ракошино Мукачівського району в обидва боки. Там стоять відповідні знаки, однак у зимовий період вони були демонтовані.
 
Нині  на всіх ділянках доріг Закарпаття, окрім населених пунктів, дозволено швидкість руху до 90 км/год. Не карається перевищення швидкості до 20 км/год.,  а в інших випадках --  штраф 255-340 гривень, повідомили "Закарпаття online" в ВЗГ ГУ МВС України в Закарпатській області.